مصاحبه آرشیو خبر ها
بارزالی  : یوونتوس کمتر به بازی خوب و بیشتر به نتیجه فکر می کند

بارزالی : یوونتوس کمتر به بازی خوب و بیشتر به نتیجه فکر می کند

مدافع سابق آندره آ بارزالی نظرات خود را در مورد وضعیت یوونتوس در این فصل، کار ماسیمیلیانو آلگری و رقابت آنها با اینتر برای قهرمانی بیان کرد.

 

بیانکونری ها در این فصل در رقابت های اروپایی شرکت نمی کنند و این موضوع می تواند تمرکز آنها بر روی لیگ را افزایش دهد.

 

یوونتوس در این فصل عملکرد خوبی داشته و در حال حاضر در بالای جدول سری آ قرار دارد و تنها دو امتیاز کمتر از اینتر صدرنشین لیگ است. شاگردان آلگری 8 برد و دو تساوی کسب کرده اند و تنها یک باخت متحمل شده اند.

 

بارزالی در صحبت با La Stampa ابتدا درباره عملکرد دفاعی قدرتمند یوونتوس در این فصل صحبت کرد.

 

ما هرگز نباید DNA دفاعی خود را فراموش کنیم. راه‌ها و زاه کارهایی برای دفاع وجود دارد، اما ما از تاریخ بزرگی می‌آییم که بر اساس گل نخوردن است. از نظر ذهنی همه، از جمله هواداران، ترجیح می دهند 1‐0 برنده شوند تا 4‐3.

 

او در مورد کار آلگری در این جهش در فرم صحبت کرد.

 

در این تولد دوباره مکس زیادی وجود دارد و بازیکنان هیجان زده می شوند، از روگانی گرفته تا گاتی، که بسیار رشد می کند، در حالی که برمر نسبت به یک سال پیش ثابت تر است.

 

مدافع سابق در مورد راز پیروزی بیانکونری در این دوره اظهار نظر کرد.

 

یووه به عنوان یک تیم خوب دفاع می کند، وینگرها تفاوت را ایجاد می کنند و سپس لوکاتلی وجود دارد که همیشه در جای درست قرار دارد. آنها جمع و جور و خوب هستند، همچنین به این دلیل که با وجود غیبت دنیلو و الکس ساندرو، 540 دقیقه شکست نخورده اند.

 

او نظرات خود را در مورد رقابت قهرمانی با اینتر در این فصل بیان کرد.

 

یووه امتیازات زیادی کسب کرد، شاید بیشتر از حد انتظار. اینتر قوی‌تر است زیرا ترکیبی با کیفیت و بزرگ‌تر دارد، آنها فقط 6 گل دریافت کرده‌اند.

 

در نهایت، بارزالی در مورد رابطه یوونتوس با آلگری و چگونگی تغییر آن در سال های اخیر صحبت کرد.

 

کاهش علاقه وجود داشت زیرا آنها به اسکودتی عادت کرده بودند و چیزی بیشتر می خواستند. اکنون که یووه پیروز نشده است، آنها کمتر به بازی خوب و بیشتر به پیروزی فکر می کنند. یووه برای تماشا عالی نیست، ولی بعضی مواقع باید همین کار را کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: